2014.08.20 / HK 蘋果日報    

由黃金拍檔權相佑和崔智友主演的《誘惑》(圖),前晚播出第11集,收視有8.1%,依然不敵同檔的《巡夜人日記》(12.1%)。而神話的Eric和鄭有美主演的新劇《戀愛的發現》,首播只得6.3%。前晚《誘惑》劇集講到權權和崔智友正式展開戀愛關係,兩人更甜蜜約會,並情深咀嘴,飾演權權前妻的朴河宣亦於劇中借助李廷鎮的幫助,對權權和友姐展開報復。

 

 

 



 【韓流】權相佑、崔智友床戲無力挽回收視
    

 


2014.08.20 / HK 蘋果日報    

由權相佑同崔智友主演嘅《誘惑》收視一直未如理想,噚日播出第12集,收視升咗0.7%,以8.8%排第二,不過依然不敵同檔嘅新劇《巡夜人日記》(12.7%)。

噚晚《誘惑》講到車碩勳(權相佑飾)同劉世英(崔智友飾)正式成為戀人,二人度春宵,早上又要扮未瞓醒偷望對方,好sweet!

不過兩人好景不常,車碩勳前妻羅虹珠(朴河宣飾)同姜民宇(李廷鎮飾)結婚當日,姜民宇同傳單踢爆車碩勳同劉世英嘅外遇醜聞,令劉世英喺代表理事解雇緊急會議中被迫卸任,而車碩勳就緊緊捉住劉世英,話:「向前睇,我哋兩個人一步一步一齊走。」喺所有理事嘅注目下堂堂正正咁離開,好man!

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()