【短片】【FACE】有俾$㗎 韓版《交響情人夢》光明磊落翻拍

 

2014-10-22 / HK 蘋果日報

近年韓國愛將經典日劇改篇成韓劇,好似去年崔智友主演的《奇怪的保母》,便是改篇菜菜子的神劇《家政婦三田》,最近輪到沈恩京跟周元主演的最新改篇韓劇《明日如歌》出籠。

《明日如歌》改篇自8年前經典日劇《交響情人夢》,講真男主角周元一定冇玉木宏咁靚仔,而女主角沈恩京又冇原裝上野樹里咁可愛,不過搞笑程度有得揮,而劇情更似足九成。

今次係KBS電視台真金白銀買版權翻拍成韓劇,唔會好似大台咁,炒完人橋就唔怕醜話致敬囉!


VOD:http://hkm.appledaily.com/detail.php?guid=53044660&category_guid=10890993&category=instant&issue=20141022

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()