2015年02月25日 壹週Plus|Next Plus
    
 
韓國綜藝節目《花樣爺爺》新一季開拍,節目講四位爺爺級演員去「背包旅行」,由行程到住宿都要自己搞掂,題材新穎自然受歡迎。不過爺爺們年紀始終唔細,製作隊特登搵嚟演員做「咕哩」幫吓老人家,新一季人選就係崔智友。


崔智友正於希臘拍攝中,製作組將花絮照片放上網。崔智友可謂寓拍攝於旅行,全程以樸素Look示人,笠件風褸牛記就行得。素顏嘅智友戴上幼框「小雲眼鏡」,馬上後生咗廿年,一啲都睇唔出已經39歲!再加上智友似乎有邊思考邊咬手指嘅習慣,令佢少女味倍增添!

 

 

 

 

 

 更多新浪圖片 ↓↓

 

 

新浪娛樂訊 25日下午,韓國演員崔智友、李瑞鎮與「花樣爺爺」李順載、申久、白一燮結束了希臘之旅,從仁川機場返回韓國。bnt新聞/供稿 舒心/文 白秀硯/圖

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()