http://static.apple.nextmedia.com/images/e-paper/20150610/large/1433922636_8b37.jpg

 

2015.06.11 HK蘋果日報



韓國大熱綜藝節目tvN嘅《一日三餐》喺韓國好受歡迎,而節目個官方facebook就上傳了幾張照片,當中就公開咗嚟緊一集嘅預告照片,主持之一嘅李瑞鎮就喺度好努力咁整緊麵包,


而《花樣爺爺》、《一日三餐》嘅羅䁐錫導演,日前接受訪問時就被指酒後吐真言,對於之前崔智友上咗《花樣爺爺》節目做嘉賓,友姐同李瑞鎮不時喺節目中玩曖昧,令到觀眾都好想佢哋真係在一起,羅導演都話:「我希望佢哋拍拖,友姐係非常明智嘅女人,所以希望佢能夠包容瑞鎮哥。」間接想撮合友姐同李瑞鎮。

羅導演繼續講友姐能夠再次出演《花樣爺爺》係因為同友姐有緣份,佢話:「一齊去旅行後更加親密,一起拍節目嘅話就成為家人一樣,好似一個家庭,所以想再同友姐一齊去旅行。」

 

http://static.apple.nextmedia.com/images/e-paper/20150610/large/1433922668_9253.jpg

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()