2015.07.23 HK 蘋果日報

 


    
    
崔智友同李瑞鎮真係好鬼合拍


崔智友喺節目中不時流露真性情嘅一面



韓國tvN大熱綜藝節目《一日三餐》喺韓國好受歡迎,好多女星都唔介意上節目耕田做家務,一來可以畀觀眾睇到自己簡樸嘅一面,二來節目咁受歡迎亦都帶挈佢哋嘅人氣。

不過對於《一日三餐》嘅粉絲來說佢哋就最鍾意崔智友上節目,主要原因為因為友姐同主持李瑞鎮真係好鬼合拍,加上佢哋之前喺另一綜藝《花樣爺爺》中,因為大玩曖昧而傳出緋聞,不少粉絲都視佢哋為一對,亦想佢哋能開花結果,就連《一日三餐》個官方facebook都想撮合佢哋,除咗上載佢哋嘅花絮照外,仲寫道:「可以讓李瑞鎮做事嘅智友回歸,展現夫婦面貌。」只見照片中友姐同李瑞鎮好似夫妻一樣咁忙緊農活,兩人表現親暱同合拍,話佢哋冇嘢真係幾難令人相信囉,所以粉絲都起哄追問話佢哋到底係唔係拍拖,又留言話:「聞到一股不尋常嘅味道」,可見佢哋呢一對幾受觀眾睇好。

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()