2015年08月30日 HK 蘋果日報

最近喺有線台成為收視冠軍嘅電視劇《第二個二十歲》,崔智友喺套劇入面扮大學生,睇起上嚟一啲違和感都無,真係keep得好好!不過原來一代女神竟然對自己素顏無自信,點解啊?

昨 日(29日)播出嘅《演藝家中介》就請嚟崔智友做訪問。喺「快問快答OX」嘅環節入面,主持人問崔智友,依家對自己嘅素顏仲有無信心。估唔到靚足咁年嘅崔 智友竟然舉起X嘅牌,佢仲好坦白咁話「年輕的時候、20多歲的時候曾經對素顏有自信,現在的話隨便一瞥也還好,但仔細看就會看到很多皺紋。」原來女神都怕 老!

一直單身咗好多年嘅崔智友被問到依家會唔會想拍拖,佢真係毫不猶豫咁舉咗「O」,睇落有啲心急喎。主持人再問崔智友,同佢結婚嘅男人 算唔算幸運兒,崔智友亦都極速舉起「O」。問到係咪因為崔智友好叻煮嘢食,佢就話:「未至於這個程度。」但一問到係咪因為崔智友副身家,佢就好爽快咁承 認。又啱喎,今年40歲的友姐入行啱啱20年又紅足咁多年,真係賺埋唔少,而且又keep到個靚樣,絕對稱得上係「黃金剩女」,邊個娶着佢都真係執到寶 啦!



喺《第二個二十歲》入面扮大學生,就咁睇相話崔智友得20幾歲都肯定有人信。     

賺賺埋埋咁多,崔智友話娶到佢嘅男人絕對係幸運兒。

 

係女人都鍾意俾人讚,聽到主持話自己係佢見過真人最靚嘅artist,崔智友開心到對住鏡頭擺V。     

 

03年同權相佑合演劇集《天國的階梯》將崔智友的事業推向高峰。     

 

早前同李瑞鎮出演綜藝《花樣爺爺》傳出緋聞,可惜都係冇下文。

 

 

[VOD]

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()