2015.10.03 HK 蘋果日報

現年40歲嘅崔智友近日憑tvN人氣劇《第二個二十歲》成為新聞人物,劇集不單收視理想,就連劇中友姐嘅一身大學生打扮都掀起熱潮。

劇中友姐飾演一名19歲時因為未婚懷孕而被迫放棄原本嘅人生,轉而做全職家庭主婦,自19歲起友姐就冇再踏足社會,直到38歲之年,友姐因為丈夫話要離婚,於是佢就毅然再次返大學讀書,仲同愛兒同入同一間大學,雖然入到大學個個都叫佢大媽,但係友姐幾經辛苦、排除萬難,終於同細佢一半嘅同學仔打成一片,而佢進入大學時亦刻意打扮隨意及較年輕。

當中友姐有三個大學生造型都會喺劇中經常見到,當中佢為咗拉近同同學仔距離,就着簡單長褸、貼身牛仔褲,再襯平底鞋,甚至棒球帽,即時年輕不少。

另外,由於踏入秋季,友姐就穿上韓國女大學生最鍾意嘅針織衫及冷外套,內襯白色衫,即時增添時尚感。

最後喺髮型方面,友姐第一次上堂時就梳咗個非常高雅嘅髮型,即時予人成熟幹練嘅感覺,感覺似大嬸,但後嚟佢嘅髮型就較隨意,亦都經常梳起馬尾,頓時年輕不少,亦有索性將長髮披肩,清純可愛。

此外,噚日《第二個二十歲》劇組就公開友姐同李尚允嘅差啲就錫錫嘅照片,令到粉絲都超級期待,到底友姐同李尚允嘅感情係唔係會更進一步。

 

 

長褸街頭時尚look     

 

 

潮着針織衫

 

    

 

馬尾look VS 長髮披肩

 

 


劇組公開友姐同李尚允嘅就快咀對咀嘅劇照

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()