【女神對決】愛姐勁過全智賢 封收視最有保證藝人冠軍
    


    
李英愛

2016年08月30日 HK 蘋果日報
    

韓國tvN節目《名單公開2016》噚日播出新一集,當中就盤點下半年票房或收視有保證嘅藝人,兩大女神李英愛同全智賢今年有新劇回歸視壇,但因為愛姐有成12年冇新作,所以自然就受到各界關注,而愛姐亦順利成章,憑《師任堂》獲得冠軍。

亞軍就由韓片《The King》嘅鄭雨盛奪得,《The King》仲有趙寅成及柳俊烈坐鎮,外界都睇好票房會大收。而季軍就由全智賢奪得,事關全智賢自前年播畢嘅《來自星星的你》後,同另一男神李敏鎬合作新劇《藍色大海的傳說》,新劇未推出已被視為今年必看韓劇。

至於第四名至第13位就分別為女團I.O.I、韓劇《Signal》男星趙震雄、韓劇《海德哲基爾與我》女星韓智敏、韓劇《主君的太陽》女星孔孝真、韓片《 重返20歲》女星沈恩京、男星李秉憲、韓版《步步驚心》男星李準基、韓劇《第二個二十歲》崔智友、韓片《流氓檢察官》男星姜棟元、韓劇《雲畫的月光》朴寶劍。

鄭雨盛

     

全智賢     



I.O.I



趙震雄     




韓智敏     




孔孝真




沈恩京     




李秉憲     




李準基




崔智友     




姜棟元     




朴寶劍

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()