2016.09.22 HK 蘋果日報

由41歲凍齡美魔女崔智友夥拍朱鎮模、全慧彬同埋李準主演嘅MBC新劇《拖旅行箱的女人》將於下周一首播,今日佢哋就現身新劇記者會。

今日友姐就密實登場,着上外套西褲現身,佢同朱鎮模合照時就默挈十足,佢哋兩個0依家都係單身,雖然之前朱鎮模曾經同大陸女星張儷傳出緋聞,不過佢就否認戀情,而友姐之前亦同都李瑞鎮傳過緋聞,不過緋聞最後又不了了之,而佢哋今日表現合拍,加上日對夜對關係,唔知會唔會喺劇外有進一步發展呢?

至於已經41歲嘅友姐一向保養得宜,不過佢今日現身記者會時,笑嘅時候就唔小心露出魚尾紋,不過呢啲都係歲月嘅痕跡,亦都唔怕晒。

另外,《拖旅行箱的女人》將於下周對撼《雲畫的月光》,朱鎮模就對劇集有信心,亦覺得大家會捧佢同友姐場。

41歲嘅友姐保養得唔錯     

不過一笑就魚尾紋暴現     

同朱鎮模好襯

 


新劇下周一首播

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()