2017.04.25 HK 蘋果日報

韓國tvN綜藝節目《名單公開2017》噚日播出最新一集,呢集主題就以時裝界嘅專家盤點圈中嘅時尚達人為主題,當中冠軍眾望所歸由天團BIGBANG嘅隊長G-DRAGON(GD)所奪得,專家認為GD着過嘅衣飾都會成為潮流,被搶購一空,又指GD:「佢同世界級嘅著名設計師都有好深厚嘅交情,所以得到世界性嘅認同。」

第二名就係韓片《柏林諜變》男星柳承範,專業人士話佢嘅衣着打扮走向時尚尖端,特別佢嘅衣着雖然成日被批評為最差服飾,但之後呢種打扮就會成為潮流。第三名係柳承範嘅舊愛孔孝真,專家話孔孝真嘅造型有時睇起嚟好似好老土咁,但佢嘅打扮就同荷李活明星一樣。

第四名至第八名就分別係劉亞仁、柳俊烈、鄭麗媛、f(x)嘅Krystal同崔智友。

個個都係潮流達人

實至名歸

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()