車大媽喺《一日三餐》又有新發明


韓劇《你們被包圍了》男星車勝元自從喺tvN綜藝節目《一日三餐》-漁村篇先後展現其了得嘅捉魚技術及廚藝之後,「車大媽」形象深入民心,仲成為唔少韓國大媽、女士佩服兼學習嘅男人。

而噚日,節目組又再喺Facebook公開車大媽嘅驚人廚術,節目組上載咗張有人利用兩塊磚頭晾起一個鐵架,再用錫紙盒烤麵包嘅相,仲留言:「車大媽,晚才牛角包專用烤爐?真係整到麵包,究竟仲要有幾驚喜?」公開車勝元用奇技自製戶外麵包爐。

提到tvN,佢另一人氣節目《花樣爺爺》最近就喺希臘開緊機,不過適逢農曆新年,一眾演出爺爺、男星李瑞鎮同新加入節目嘅女星崔智友就喺Facebook公開咗佢哋喺希臘影嘅合照,仲留言:「雖然有少少遲,但喺希臘祝大家新年快樂。」





車勝元如果唔演出《一日三餐》,都真係唔知佢廚藝咁了得     

 


車大媽是但個舊磚、用個鐵架就變出一個麵包烤爐     

 


喺希臘拍緊《花樣爺爺》嘅爺爺們、崔智友同李瑞鎮同大家拜年

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()