2015.10.01 HK 蘋果日報

轉下眼又踏入10月了,今個月都有唔少新韓劇推出,當中月火劇(逢周一及周二播出)嘅檔期,三大電視台都巧合地推出新劇,令到月火劇檔就冇話邊個播先較優先,而當中SBS方面嘅牌面就比賽犀利,佢挾住25周年,特別企劃推出嘅電視劇《六龍飛天》,呢齣劇由劉亞仁、申世京、金明民、卞耀漢等主演,以朝鮮建國初期為背景,描述咗太宗李芳遠為中心嘅六名主人公嘅野心、慾望同成功。

至於同《六龍飛天》同檔就有KBS嘅《無理的前進》同埋MBC嘅《華麗的誘惑》,《無理的前進》由鄭恩地、李源根、蔡秀彬、車學沇等主演,講述高中拉拉隊嘅友情同愛情,係青春學生故事。而《華麗的誘惑》就由崔江姬、朱相昱、車藝蓮等主演,講述咗一名女子受到神秘嘅吸引而嚟到華麗世界,又誤打誤撞進入咗上流社會嘅故事。

由金泰希主演嘅人氣劇將於今晚大結局,下星期就會由文根英同陸星材主演嘅《村莊》接檔,劇情係講村莊一向十分平靜,幾乎冇發生過犯罪事件,突然有一天發現已秘密埋葬很久嘅屍體,打破咗村莊平靜嘅生活,但係村裏冇人失蹤,屍體嘅身份亦成謎,隨着屍體嘅出現,亦都將村莊唔尋常嘅秘密逐漸浮出水面,而一名村裏嘅英語教師試圖揭開事件同秘密。

另外,收費台tvN方面同樣有新劇推出,由崔智友演出嘅人氣劇《第二個二十歲》將於本月底迎來大結局,緊接友姐新劇推出就係tvN嘅皇牌劇集《請回答》系列嘅最新一齣《請回答1988》,由於過往《請回答》都大受歡迎,所以新一齣嘅《請回答1988》同樣受到各界關注,劇集由惠利、朴寶劍等主演,
以1988年首爾道峰區雙門洞為背景,以家族關係同鄰里感情作為劇情主線,生活喺小巷子裡嘅一家人為主角,講述咗住喺同一屋簷下嘅三家人嘅故事。




SBS《六龍飛天》10月5日首播   

 KBS《無理的前進》10月5日首播     

MBC《華麗的誘惑》10月5日首播

SBS《村莊》10月7日首播   

tvN《請回答1998》10月30日首播

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()