close

   
友姐同劉亞仁


 2016.02.04 HK 蘋果日報  

由崔智友、劉亞仁、姜河那、李美妍、金柱赫等主演嘅韓片《Like for Likes》將於本月28號喺韓國上映,今日佢哋齊人就現身電影記者會,當中友姐就提名片中嘅跳舞場面,佢自嘲唔識跳舞,又話:「片中有一段喺KTV跳舞嘅戲,由於呢段戲係喺我哋已經拍攝咗一部份嘅情況下拍攝,所以相對而言,並冇覺得特別唔好意思。我本身就唔識跳舞,身子亦都比較僵硬同好笨拙。」

友姐仲搞笑話:「其實嗰場戲並唔係我專登要跳成咁,而係我只是把我識嘅舞都跳一次,結果就跳成咁樣。真係好唔好意思。」之後,友姐又提及咗片中嘅拍檔金柱赫,佢話:「同金柱赫都係首次合作,雖然一開始亦都有啲擔心,但周圍嘅朋友都同我講佢好會照顧人,一齊拍戲會好有趣,結果發現真係咁樣。我哋嘅第一場戲就好似同居嘅的戲,當時因為金柱赫就拍得好愉快。」

崔智友     

姜河那     

李美妍

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()