close

http://static.ketchup.nextmedia.com/images/next-photos/ketchup/463/640pixfolder/K1263_004_140_16022g14153.jpg

2016.10.20 HK 蘋果日報

呢排《太陽的後裔》全城熱播,收視更超越當年《來自星星的你》紀錄,而早排宋仲基為解救喬妹、不惜違抗軍令剝軍服一幕,收視更突破 40.9%,相當厲害!而喬妹在劇內不論妝容、髮型都引起外界極大關注,究竟個妝有咩咁吸引同特別𠵱家即刻同你大解構!

1
2
3
4

8.《太陽的後裔》減齡瀏海

一套《太陽的後裔》乜都 hit,繼由宋慧喬飾演的姜暮煙醫生個妝,當中用乜粉底以至唇膏熱爆全城外,當然唔少得佢個減齡髮型!有說正正因為呢個減齡瀏海,大家先不致於覺得宋慧喬有 34歲喎!大家學嘢喇!

 

1.蓬鬆眉型
眉型則以呈現自然弧度為主,畫時順應眉骨輪廓而畫,造出線條自然的韓系蓬鬆眉效果。
3CE Eye Brow Mascara #Gold Brown$109

 

2.淡色眼影
眼妝一樣延續自然妝感,顏色越少越好,以 earth tone眼影輕塗一層上眼蓋,貼近膚色就最好,令眼神自然就 perfect!
chosungah 22 Jello Color Kit$310

 

3.自然咬唇妝
喬妹於劇中經常以淡粉紅唇色示人,即使係使用雙色唇膏,感覺都不會太過張揚,有點類似咬唇妝的自然漸層感,而其唇色並沒有畫滿,只畫在唇內緣,刻意修飾豐唇。
LANEIGE Two Tone Lip Bar #11$210

 

4.貼薄底妝
宋慧喬在劇中醫生,所以妝唔會過濃,以清透裸妝搭配低調內眼線為主,亮點在於簡約而自然。為了展現平滑凈白的肌膚,可先用遮瑕膏遮蓋臉上瑕疵,再用 BB cushion上妝,輕輕拍一層即可,避免過於厚重感覺。
Sulwhasoo Perfecting Cushion Brightening SPF50+/ PA+++$460

 

CHECK:空氣感重的「八字瀏海」
其實說穿了,都是有點與上年韓國流行的空氣瀏海不盡相同,同樣著重空氣感,不過髮量要偏薄且微微向內鬈,隱約仲睇到堂眉同額頭,亦好似 Hani@EXID的瀏海咁,有時仲可以做成中分加強變化,青春味濃。

全知賢御用化妝師創牌 親訪 SON& PARK

或許大家對於 SON&PARK,相比其他開到成行成市的韓國美容牌有點陌生,因為他們是由兩位韓國星級大師孫大植( Son Dae Sik)及朴泰潤( Park Tae Yun)創立,沒有大財團的支持,有的卻是口耳相傳的口碑,包括與李英愛、崔智友、全知賢、宋慧喬、 T.O.P@BINGBANG、 Rain等韓星的合作,以及經常在韓國人氣美容節目《 Get It Beauty》擔任客席講師傳授化妝心得。今次,我們《 Ketchup》飛韓亦有機會見一見呢兩位韓妝大師,親身探問現今大家最關心的韓妝問題及關於 SON&PARK品牌的一切。

 

為韓劇女星化妝不能沒有之 3 PRODUCTS

1
2
3

 

No.1去角質兼清潔
多功能美妝水,可同時潔面、去角質及保濕,含有機薰衣草、橙及玫瑰提煉的精華及具認證的純植物清潔成分。
SON&PARK Beauty Water$299/50ml
No.2多種質地
分別有啞光、半啞光及光澤質地,唇膏筆頭能輕易畫到細致唇妝,蘊含維他命 E成分,既可作打底滋潤雙唇,甚至變作胭脂用。
SON&PARK Lip Crayon(Sugar Tint)$149
No.3柔滑易推
以杏色作肌底顏色,並採用紅寶石、紫水晶、珍珠翡翠及碧璽的珍貴天然粒子撫平皮膚紋理,質地柔滑易推令妝容貼服,仲有防曬功效,妝前必備底霜。
SON&PARK Tone Up Base SPF 30 PA++$199

INTERVIEW WITH MR.SON& PARK

P=Mr. Park  S= Mr. Son
Q1.相對在街頭擁有大量的專門店的韓國美容牌,請問 SON&PARK的定位是?
P:其實 SON&PARK的定位已經由演藝界和潮流引領者定立了。

Q2.我們追韓劇時發現,大多數女角色的唇妝都特別吸引眼球,她們 P:的唇妝有甚麼特別技巧嗎?
一定要使用唇線筆,輕輕地塗抹,而且需要同唇膏顏色一樣,這樣看上去會更年輕,更有吸引力。
S:在韓劇中,化妝師會突出唇妝顏色來襯托女星肌膚的輕盈和干淨,增加整體注目度。

Q3.韓國女生真的與韓劇的女演員一樣,皮膚幾乎零瑕疵兼透亮到似識發光般的嗎?
P:化妝師可以使用有明亮膚色功效的打底霜,配合提亮妝品局部使用,肌膚便能自然地光彩照人。
S:建議大家妝前先用 SON&PARK beauty water擦拭清潔肌膚,再塗少量粉底液,配合遮瑕膏,一個清爽乾淨底妝即成。

 

Q4.即將進入夏季,香港的氣候比韓國熱且潮濕,我們如何做到適合香港天氣的韓式光澤底妝?
P:我覺得香港女生只需要在鼻翼、顴骨、唇山位凸出光澤已夠韓式了。
S:亦可以在妝前使用少油多水的產品如 SON&PARK beauty water護膚;而定妝時則使用沒有遮瑕力的透明碎粉,既可加強妝容持久度同時又減低厚重感。

Q5.可以分享一下 SON&PARK的皇牌化妝水的使用 tips嗎?
P:沾滿在化妝棉後,由內到外擦拭,化妝棉的纖維質結合 beauty water的皮膚清潔配方,可以去除角質和污垢,代替了洗面。化妝前或任何時候都可以使用,隨時為肌膚 reset,平時坐長途機我會用此方法代替潔面。
Q6. 2016年春夏季的韓妝趨勢?
S:透明、自然的皮膚質感,可用提亮陰影組合代替鮮色胭脂修飾面形,塑造面部輪廓,實色和輕盈透薄的唇妝亦是春夏季的韓妝趨勢。

韓街頭突擊!粉絲愛用產品

Sung Mi Choi( 25歲)
市場營銷人員
SON&PARK Custom Cover Concealer Kit$179
SON&PARK Lip Canyon#19 Chu Chu Balm$149

 

Yun Ji Moon( 26歲)
學生
SON&PARK All That Shadow Kit 售價待定
SON&PARK Color Shading Eyeliner$119

 

SON&PARK銷售點
i.t
APM、 Hollywood Plaza荷李活中心、 Langham Place朗豪坊
b+ab
新港中心 Silvercord、 THE ONE、 Festival Walk又一城

facebook: SON&PARK.asia

7. Steve J.& Yoni P. 懶人恩物!全城齊染眉

相信大家最近打開 IG、 Facebook,都總見到有女仔將條眉搽到又令又黑 selfie,如果你仲未知道係乜,就真係抵打喇!事關自從 ETUDE HOUSE在韓國推出一款聲稱顏色可維持一星期的染眉 gel後,韓國已經賣到斷晒貨,香港呢邊上月頭預售又 2日賣斷,搞到好多人 o依家都對住一班入到手兼 selfie的美妝 blogger勁葡萄,我哋問過香港公關,現香港店鋪於 3月下旬開始已有得賣染眉 gel,不過由於之前預售的反應太熱烈,所以某些色號會暫時缺貨,粉絲自求多福喇!

 

ETUDE HOUSE Tint My Brow Gel$88(共 3色)

 

CHECK:靚女 lgers試後感
化妝師 Jiu Leung:新手要先畫框
「用法好簡單,搽上眉後等乾再撕走即可,不過等乾至少要 2個鐘。注意如果本身係畫眉手殘人士,建議畫好眉形再填色會較穩陣,而且最好耐心等乾,因為我第一次試時等唔切敷了 3小時就撕,結果 3、 4日已甩晒色!」

6.《花樣姐姐》熱煲 POMEGRANATE JUICE

近幾年外國非常流行進食超級食物,當中以紅石榴、巴西莓等為富極高抗氧食物為甚。而韓國年前亦掀起一股飲紅石榴汁風氣,全因紅石榴所含有的抗氧化成分卻是綠茶的 3倍、維他命 C的 20倍,受歡迎程度連韓綜節目《花樣姐姐》最近也曾介紹過。而呢股石榴風氣早年亦吹向歐美護膚界, Estee Laude'07曾推出以石榴為主要成分的 Nutritious Vitality8亮肌抗氧系列後,而呢股風潮今年終於登錄韓國, innisfree新推石榴光肌系列,以 100%鮮榨石榴汁製造,標榜提升細胞中的抗氧化系統運作。呢排紅石榴 hit到咁,你唔係仲唔食呀?

Estee Lauder Nutritious Vitality8 Night$800/50ml
innisfree Jeju Pomegranate Revitalizing Essence$238/50ml
 
林嘉雯皮膚科專科醫生

 

CHECK:紅石榴知多少
想知紅石榴護膚有幾堅?等林嘉雯皮膚科專科醫生話你知!

1.紅石榴的美容功效。
老化主要成因是自由基產生,而紅石榴含石榴多酚、花青素、維他命 E等高效抗氧化成份,有助延緩衰老,當中尤其鞣花酸成分,可令深層保護細胞受自由基侵害。

2.紅石榴能否稱為「美容聖品」?
其實某幾種食物如葡萄、草莓等物因含有花菁素成分,抗氧化效果亦相當強,所以如果內服的話同時進食可有更強抗衰老效果。

3.選取護膚品時,原個紅石榴榨取成分還是只搾取果肉部分效果的抗老效果會比較有效?
最有效的紅石榴提取物應是原個榨取,內果皮及果籽所含有的抗氧化成分較紅石榴果肉分別高出 10倍及 4倍,有更強的抗氧效果。

5. Steve J.& Yoni P. 橙唇必火 ORANGE LIPS

想跟最 hit韓國妝潮,睇韓劇必定係最快最貼市方法。過住被認為難 carry的橙唇,今年幾套大熱韓劇如《太陽的後裔》等等,入面的女主角同配角都紛紛以不同深淺橙唇示人,不論係染唇妝、霧面、帶透亮感等唔同效果,橙色都係大熱色。想化返個水感橙唇,可學韓美妝達人 Pony先集中在唇部中間上色,然後用手指印開,再用透明 lip gloss為整個唇部上色,增加透亮感同豐厚感。

too cool for school Milk Lip Gloss#orange$50
3CE Lip Colour#407$159
innisfree Real Fluid Rouge#4$108
 
Anjaylia化妝師 Meegan

 

CHECK:歐韓橙唇分別
歐、韓名人今年均以橙唇示人,但當中的分別你又知唔知?等 Anjaylia化妝師 Meegan同你大解構!

 

韓國(左)
用色會較鮮豔,例如多用熒光色調,感覺較少女,而且塗唇膏時亦常會模糊唇邊線條,以增年輕感。
外國(右)
通常會以實色及沈色色調示人,稱為 bold lips。為增加性感度,用唇筆時會將本身唇形畫大一點。

4. pushBUTTON 高光修容妝 STROBING MARKUP

雖然大部分亞洲人輪廓相對外國人扁平,但一眾韓國女明星卻五官分明,而且皮膚仲係相當水嫩,水嫩到好似畀水包圍。除了天生麗質外,修容術亦相當重要。今年大熱的高光修容妝( Strobing Makeup)用光來呈現面部立體的一種修容術, hit到連人氣美容節目《 Get It Beauty》亦開專題大講之餘,韓國美妝達人 Pony亦熱愛 strobing makeup去「偽妝」成其他人,例如最新示範的 Taylor Swift就係最佳例子。高光修容妝重點就係將臉上最先觸碰到光的額頭中央、眉骨、鼻梁、下巴尖等部位打亮,而且底妝有幾薄化到幾薄,打造自然光澤感,之後可再用膏狀或是有氣墊的胭脂收尾。

MAKE UP FOR EVER Pro Sculpting Palette#01$420
3CE DUO Cover Crayon#04$159
ETUDE HOUSE Play 101 Stick#Contour Duo$124
 

 

CHECK:修容大不同
除了高光修容外,其實仲有不同的修容妝,每個都可做到唔同程度的修容效果,即刻去睇睇!

1)一般修容
在臉頰骨、鼻梁以及下巴打上厚厚深色陰影,以達到塑性效果。
2)烘焙修容妝
在臉部塗上粉底後,然後在眼睛下部及至臉頰的位置打上一層輕薄散粉。 5-10分鐘後,輕掃去多餘的散粉,打造分明輪廓。
3)小丑修容妝
將高光、陰影、腮紅一次過畫在臉上,再同步 blend開,令五官立體感增。

3. Steve J.& Yoni P.  CUSHION熱燒到全球

2016年的 cushion熱,不單單指 cushion BB、 CC Cream咁單一,已發展到掀起一股妝品 cushion熱,由 base、粉底,以至眼線筆、唇彩、眼影筆、胭脂都有,而且所推出的美容牌擴展至全球品牌,包括今季不約而同推出氣墊粉底的 YSL、 Bobbi Brown、 Biotherm等歐美大牌,加上剛剛'16秋冬 SFW不少品牌如 Steve J.& Yoni P.的天橋妝都依然著重高度光澤感,熱話到你冇得唔用 cushion妝品!

 

超水潤(左)
Lancome Cushion Blush Subtil$330
共 5色,顯色度高且十分水潤,在定妝前拍上即成白裡透紅效果。

清爽遮瑕(中)
YSL Le Cushion Encre De Peau SPF23/PA++$480
3月話題作,質感極輕盈、清爽同時遮瑕度適中,係韓牌之外不能錯過的選擇。

口碑之作(右)
L'Oreal PARiS花瓣 霧感 Cushion唇筆$99
氣墊厚,用時十分舒適,只需點於唇中央,再用手指向外推已做到韓式花瓣唇。

 

CHECK: Cushion最啱新手用
Cushion的設計原理是透過小氣孔將空氣泵入妝品中,做出水潤有光澤、貼薄而透明感重的妝感,亦因為其透明感重,所以用就算搽白兩度抑或脫妝,都唔覺眼,新手好啱用!

2.率先睇 SHU UEMURA X KYE 首爾街頭風妝品

'16 F/W首爾時裝週終於在日前完美落幕,今年時裝週主題為「 Seoul Collection」和「 Generation Next」,而一向行開中性街頭路線的 KYE,之前出乎意料聯乘首爾外賣網 baemin.com出衫,今次就跨國聯乘日牌 shu uemura出妝品,推出以另類街頭風格為題的彩妝及護膚系列。全系列共有九件產品,包括品牌皇牌產品潔顏油、眉筆,再加眼線筆、唇膏等等,值得留意係品牌首款氣墊胭脂亦在本系列中粉墨登場!同韓牌聯乘,包裝點都會增添一些韓國原素,所有妝品同護膚品包裝上都印有如韓國國花木槿花、韓國地標愛情鎖等極具韓國特色景物。最特別係包裝上 shu uemura都用上 KYE品牌手掌及手指的 logo字體來呈現,夠晒好玩!而今季 KYE秋冬騷其中一件女裝亦印有包裝上類似圖案,雖則兩者有點出入,但咁先顯得今次聯乘獨一無二嘛!

 

shu uemura X KYE眉粉$280(共三色)
武士刀眉筆$270(共五色)
染眉膏$230(共三色)
眼線筆$190(共四色)
唇膏$220(共三色)
氣墊粉底及粉盒$380(共六色)
氣墊胭脂$280(共兩色)
琥珀活肌潔顏油$860/ 450ml、$350/ 150ml
細緻毛孔潔顏油$640/ 450ml、$260/ 150ml( 4月 25日發售)

 

shu uemura 金鐘太古廣場 129鋪( 2918 1238)

 

CHECK 1 試後感:保濕理想、淺淡唇色
是次 cushion所試色調為 754,顏色略深,只塗一層可遮到大部分哈哈笑圖案,惟仍見到模糊輪廓,遮瑕度一般。而保濕度上升 15.8%,表現不俗;另外所試唇膏色調為 melt in orange,為淡淡橙色,含幻彩粒子,塗上手效果半透,用卸妝水抹一下基本上已完全抹走。

 

CHECK 2 勁浮誇眼妝
今季 KYE眼妝以超粗下眼線為主題,勁誇張!自問冇勇氣咁浮誇出街,不妨用白色眼線於眼頭作亮眼效果。

 

3CE 旺角西洋菜南街 42鋪( 2387 4577)
CHOSUNGAH22 銅鑼灣禮頓中心 2樓 Sa Sa Supreme專櫃( 2555 0806)
ETUDE HOUSE 旺角豉油街 24-26號地下 2至 4鋪( 2781 1901)
Estee Lauder 銅鑼灣恩平道 17號地鋪( 2805 7668)
innisfree 銅鑼灣恩平道 54號 A地鋪( 3758 2537)
LANEIGE 旺角朗豪坊 2樓 23鋪( 3426 4981)
L'Oreal PARiS 旺角朗豪坊 BEAUTY AVENUE專櫃( 3903 8902)
Lancome 九龍圓方 2112鋪( 2196 8321)
MAKE UP FOR EVER 銅鑼灣時代廣場地庫 B206B鋪( 2154 1151)
Sulwhasoo 尖沙咀廣東道 82鋪( 2314 3288)
too cool for school 尖沙咀海港城 LCX KIOSK 3A鋪( 2513 8127)
YSL 銅鑼灣時代廣場連卡佛專櫃( 2111 0136)

 

撰文:謝穎紅
攝影:謝耀恆

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()