close

 

2014.07.16 / HK 蘋果日報
    
    

權相佑同崔智友相隔11年再合作拍嘅新劇《誘惑》,前晚終於首播,不過收視就麻麻地,暫時係同檔劇排包尾。

首集故事係講飾演車碩勳嘅權權同妻子羅虹珠(朴河宣飾)原本生活美滿,但碩勳同友人合資公司卻搞到一身蟻,友人獨吞十億韓圜(約760萬港元)資金避走香港,之後碩勳收到友人電話,於是就同虹珠到香港搵對方,點知好友竟然自殺收場,搞到碩勳兩公婆都好徬徨,友人遺物只係留下3,000美金(約23,400港元)畀佢哋,虹珠決定用呢啲錢係香港吃喝玩樂一番,唔想諗其他頭痛嘢。

另一邊廂,身為女強人嘅劉世英(崔智友飾)發現自己子宮有事,更會影響將來生育問題,世英父親寸女兒要做隻處女鬼那會幸福,世英就話自己會以自己方式尋找幸福。之後世英到香港出差,係一間高級餐廳遇到碩勳夫婦,原來碩勳曾到世英公司面試,但最終卻不被錄用,碩勳自稱與世英是一段惡緣。

虹珠知道碩勳如沒有辦法籌得十億韓圜就有機會坐監,佢衝動之下就打算自殺,等自己嘅保險金可以救碩勳,最終虹珠被世英所救,世英得知碩勳嘅處境後,竟向佢提出以十億韓圜買下佢三天時間。而緊接第二集預告中,仲有友姐同權權嘅出浴鏡頭,估計佢哋將會有火辣演出。

而之前權權、友姐等人都有嚟香港拍外景,前晚第一集中亦都有好多係香港拍攝時嘅場口,當中包括何文田愛民邨、油麻地警署、青馬大橋、星光大道、銅鑼灣鬧市、機場、黃埔,而中間亦有一幕煙花夜景場面,不過就唔知係唔係劇組,利用特技定係用啲資料片段來拍攝。

而數到最驚喜嘅演出就係肥媽,佢係劇中扮演李廷鎮個死去情人嘅好友,佢仲幫李廷鎮照顧佢個仔㖭,最終李廷鎮先可以同兒子重聚。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




權相佑與崔智友11年後再合作拍戲 或秀華麗肌肉


2014年07月16日  來源:揚子晚報 

  從去年下半年開始,眼看中國乃至全亞洲都被李敏鎬、金秀賢等長腿歐巴各種“刷臉”,南韓老牌男神們終於也坐不住了。這不,剛剛進入7月就有兩位南韓“骨灰級男神”權相佑、趙寅成分別攜《誘惑》、《沒關係,是愛情啊》殺回熒屏,展開新一輪“吸睛大戰”。

優酷將同步南韓全網獨播!7月15日,由權相佑、崔智友領銜主演的《誘惑》率先亮相,曾經創造過“誠俊哥”和“靜書”經典熒屏情侶的他們,繼《天國的階梯》後時隔十一年再度合作。

雖然還是原來的配方,但已不是熟悉的味道,擺脫了“苦情”的兩人,將上演一場“億萬富婆”與被包養“小白臉”之間的有趣故事。

相信屆時權相佑又將秀出自己的華麗肌肉,至於二人是否有親熱床戲,則要等劇集播出後才知曉。值得一提的是,該劇在香港多地取景,讓中國的粉絲備感親切。

 張 漪

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()