close

http://static.apple.nextmedia.com/images/e-paper/20140818/large/1408360285_07aa.jpg



權權今日宣佈太太懷女嬰。
    

2014.08.18 / HK 蘋果日報



韓劇《天國的階梯》拍檔權相佑同崔智友,今日現身首爾日山,出席劇集《誘惑》嘅記者會。

記者會上,權權就大爆太太孫泰英刻意唔睇《誘》劇,權權話:「可能大多數我演出嘅劇集,都係愛情劇,所以佢唔會睇我拍嘅劇。不過因為佢成日都會聽到身邊人討論劇情,所以有時都會同我討論。」

被問到喺劇中佢飾演一個同老婆離婚之後,就同第二個女人見面嘅男人,感受如何時,權權表示:「其實都聽到好多觀眾話,離婚之後唔係應該需要啲時間去整理情緒,之後先見第二個女人咩?!我喺拍嗰時都諗過好多,但當我嘗試去了解車錫勛(劇中角色)時,就產生咗同感。雖然喺一段男女關係入面,一方應該處理好晒先開始另一段感情,咁先係理想,不過現實中其實好多人都好自私。」

此外,權權亦有透露懷緊第二胎嘅太太嘅近況,仲大爆第二胎係囡囡添!權權:「太太同BB都好健康,早前太太懷孕嗰時,因為未夠三個月,所以唔可以公開BB嘅性別,不過0依家可以同大家講BB係個女仔,胎名為Heart。」

另外,由李真旭同CNBLUE成員鄭容和主演嘅《三劍客》,前晚喺tvN播出第一集,得到1.82%收視,成績唔錯。

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()