close

http://static.apple.nextmedia.com/images/e-paper/20150810/large/1439198882_52b6.jpg

    

2015.08.11 HK 蘋果日報

由崔智友、李尚允同崔元英主演嘅tvN新劇《第二個二十歲》近日拍得如火如荼,呢部劇將會接檔大熱劇《Oh我的鬼神君》於本月28號播出,所以外界預計新劇應該可以挾《鬼神》餘威,獲得好收視。

而三位演員都非常落力谷新劇,日前劇組就公開咗佢哋為劇集打氣嘅照片,只見企喺中間嘅友姐同兩位男主角齊齊揸住劇本,之後就做出加油手勢,預告大家要支持佢哋。

網民睇到照片都紛紛留言,仲話一定會支持友姐嘅新劇,亦覺得今次劇集個題材好新穎,希望收視都會高開。

呢部劇喺講友姐因為19歲就做咗媽媽,因為將自己最好嘅時光都奉獻晒畀小朋友,所以佢從未真正體驗過正常年輕人嘅生活,所以佢決定喺38歲呢年,重新考入大學,故事就係講佢點樣喺校園生活,點樣同好似自己嘅小朋友一樣、年輕過自己成20歲吋嘅年青人交流,甚至成為朋友。

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()