https://2.bp.blogspot.com/-JZflcf8ppPw/V0mfT2tH2PI/AAAAAAAABPk/1w90mBnN8f4NWXRYJcDycKOHdpYkECZlACLcB/s640/039.%25E6%2594%25BE%25E9%2596%2583%25E7%2594%25B7%25E5%25A5%25B3.jpg

電影拾點

2016年5月28日 星期六


導演:박현진
主演:李美妍、劉亞仁、崔智友、金柱赫、姜河那、李絮
香港上映日期:5月26日
預告:https://youtu.be/TjOgYJ-Vtt4
簡介:電視台女編劇趙景雅(李美妍 飾)重出江湖,卻遭偶像巨星盧振宇(劉亞仁飾)處處針對;被未婚妻甩掉的暖男成燦(金柱赫 飾)陰差陽錯,與投資失利的美魔女周蘭(崔智友 飾)同居;擅寫情歌的音樂人秀浩(姜河那 飾)情竇初開,對情場老手娜妍(李絮 飾)一見傾心;三對閃爆面書的俊男美女,一於跳出虛擬天地,投進真實愛海!

1. 近年社交媒體已經深入各個階級,喺呢個手機仲緊要過自己條命嘅年代,韓國就借題發揮講述三對男女相愛嘅故事。

2. 李美妍+劉亞仁嘅故事只佔較短編幅(可能同當時劉亞仁忙都無咩期拍有關),但故事亦極快就進入困局:一直咬住係咪親生仔呢個位。

3. 而崔智友+金柱赫就意外地有火花,兩人放低身段去到盡(尤其係崔智友)!點樣用Facebook嚟打造一個良好形象呢個位真係引起唔少人共鳴!

4. 最後姜河那+李絮又玩返難言之隱呢條橋,唯一有分別係竟然男方介意自己有缺憾,覺得好難堪。

5. 劇本同香港翻譯各自嘅問題令到劇情唔連貫:崔智友開頭話唔做空姐,去開鋪賣手袋,但之後完全無咗件事;而交代崔智友投資遇人不淑同劉亞仁昔日公關問題上,對白亦譯得太簡單而又攞唔到重心,令觀眾睇到一知半解。

6. 呢類拼盤式電影常見問題就係剪接奇差,例如幾年前套婚前撻Q日記咁,電影承接呢個"傳統",頭半嘅剪接突兀;後半先至好返啲。

7. 為咗令三段故事有返啲關係,編劇安排李絮去貫穿其餘兩條線,但其實有無呢個必要呢?好多電影都會格硬屈到佢地有些少關係,不如直頭做三個獨立故事咪仲好。尾段幾位主角都扭去機場,當時幾驚佢又玩黃百嗚式賀歲片,要幾位主角係同一場合出現同做Ending,好彩電影並無咁做!

8. 黑超永遠係電影嘅宿敵,前年金雞sss盧海鵬同古天樂副超就反映到成班工作人員。而今次同樣事故就出現係劉亞仁身上,喺飛機個幕就見到好大塊白色反光布!其實只要細心啲就會搵到呢啲瑕疵,用後期執返佢總好過自暴其短。

9. 合理同適當嘅廣告植入係無問題同接受,而電影同不二情書一樣出現致命性問題:植入航空公司時出錯,電影有廉航Eastar Jet做贊助,後段竟然有該公司飛往倫敦嘅check in櫃檯!其實既然你一早知間公司根本就無呢條線,倒不如改咗係其他地方吧啦,宜家只係丟人現眼。

10. 其實呢啲愛情拼盤喜劇,都係典型嘅老土故事,入場只係為咗呢幾位好吸引嘅演員。同男/女朋友輕輕鬆鬆笑返場,都不失一個好選擇。

arrow
arrow
    全站熱搜

    CJWFC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()